Agenteninställningar
Ge Kundchatten en personlig touch och låt den återspegla ert varumärke. Vi erbjuder många olika sätt för att förädla kundupplevelsen.
Personlig identitet
Konfigurera profilbild, namn och personlighet så att det passar ert varumärke.
Förståelse för verksamheten
Lägg in en beskrivning av ert företag och verksamhetsmål för mer kontextuell kommunikation.
Beteendestil
Flexibel kommunikation. Välj mellan kort/direkt eller detaljerat/omfattande svarsstil.
Språklig mångfald
Kundchatten förstår och pratar alla språk. Välj om du vill erbjuda support på svenska eller på samtliga språk.
Kvalitetssäkring
Säkerställ att botens svar är relevanta och fokuserade på ämnet.
Bilder och video
Multimedia. Låt boten svara med visuella element för en mer engagerande och interaktiv dialog.
Företagsinställningar
Skapa en sömlös och varumärkesanpassad chattupplevelse. Helt i linje med företags profilering.
Visuell identitet
Integrera företagets logotyp och färgschema.
Röstfunktion
Möjliggör för kunderna att prata in sina frågor.
Hälsningsredigerare
Välj hur boten ska välkomna besökarna.
Designstudio
Färgstudio för perfekt varumärkesmatchning med företaget.
Snabbknappar
Förinställda frågor och svar i form av knappar för effektiv och snabb kommunikation.
Konvertering
Välj om du vill att agenten skall samla in information från kunderna.
Dataträning
Bygg en effektiv chattagent med hjälp av flertalet, flexibla träningsmetoder.
Datakällor för träning
Webbplatscrawling, Google Sheets & Dokument, PDF-filer, Word & Excel, YouTube-videor, manuella inmatningar.
Realtidsträning
Agenten håller koll på er hemsida eller era dokument och håller sig i realtid uppdaterad om exempelvis priser, villkor, produktnyheter, etc..
Finjusteringar
Ni kan följa chattbotens konversationer och finjustera svaren för att bättre matcha interna strategier. Ni kan även instruera boten att ge era kunder specifika länkar de ska följa.
Fördefinierade frågor
Skapa specifika fråge- och svarsscenarier som AI-boten får med i konversationerna.
Branschinformation
Ni har möjlighet att visa agenten externa sidor med specifik information för din bransch. Agenten tar då med sig detta när den exempelvis ger råd till kunderna.
Leadsgenerering
Lär AI-boten vilka uppgifter ni önskar få från besökarna så att ni sedan själva kan följa upp samtalen personligen.
Integrationer
Vi erbjuder en rad integrationsmöjligheter. Det finns färdiga moduler i system och det går även att koppla till externa system.
Plattformsoberoende
Vår AI-chatt kan placeras på alla hemsidor oavsett platform. Ni lägger enkelt till den via script eller iframe.
LLM
Vi har stöd för olika LLM-leverantörer som exempelvis OpenAI (ChatGPT), OpenRouter och Groq.
Nyhetsbrev
Samla in e-postadresser direkt till er nyhetsbrevsleverantör. Vi har koppling till de flesta som exempelvis Mailchimp, GetResponse, Brevo och många fler.
Sociala medier
Integrera AI med företagets Facebook Messenger eller WhatsApp och erbjud tillgänglighet dygnet runt.
API och Webhooks
Använd vårt API för att hämta hem aktuell data eller status från era övriga system. Skapa webhooks för olika scenarier som exempelvis när besökaren har lämnat info.
Smidig Human Takeover
Om kunden önskar prata mer er personligen kan ni enkelt föra över ärendet till en medarbetare. Ni kan då koppla till livechatt, e-post eller externa formulär.
Övrig funktionalitet
Förstärk servicegraden ytterligare genom att lägga till anpassade element.
Formulär
Skapa flertalet formulär och instruera AI-boten när dessa skall användas. Det kan exempelvis gälla returer och prenumerationer.
Funnel
Kundchatten kan hjälpa till att strategisk leda besökare in er befintliga säljtratt.
Kalendrar
Låt kunderna använda era befintliga bokningskalendrar i en och samma chattruta.
Inlägg / Artiklar
När ni har vissa inlägg eller artiklar som är relevanta för kunderna kan ni skapa klickbara "Inläggskort" med bild och kort beskrivning.
GDPR
AI-agenten kan be besökaren att först läsa igenom och godkänna er integritetspolicy för att gå vidare.
Anpassad CSS och JS
Lägg till anpassade koder för att finjustera kundchatten.