Agenteninställningar

Ge Kundchatten en personlig touch och låt den återspegla ert varumärke. Vi erbjuder många olika sätt för att förädla kundupplevelsen.

Personlig identitet

Konfigurera profilbild, namn och personlighet så att det passar ert varumärke.

Förståelse för verksamheten

Lägg in en beskrivning av ert företag och verksamhetsmål för mer kontextuell kommunikation.

Beteendestil

Flexibel kommunikation. Välj mellan kort/direkt eller detaljerat/omfattande svarsstil.

Språklig mångfald

Kundchatten förstår och pratar alla språk. Välj om du vill erbjuda support på svenska eller på samtliga språk.

Kvalitetssäkring

Säkerställ att botens svar är relevanta och fokuserade på ämnet.

Bilder och video

Multimedia. Låt boten svara med visuella element för en mer engagerande och interaktiv dialog.

Företagsinställningar

Skapa en sömlös och varumärkesanpassad chattupplevelse. Helt i linje med företags profilering.

Visuell identitet

Integrera företagets logotyp och färgschema.

Röstfunktion

Möjliggör för kunderna att prata in sina frågor.

Hälsningsredigerare

Välj hur boten ska välkomna besökarna.

Designstudio

Färgstudio för perfekt varumärkesmatchning med företaget.

Snabbknappar

Förinställda frågor och svar i form av knappar för effektiv och snabb kommunikation.

Konvertering

Välj om du vill att agenten skall samla in information från kunderna.

Dataträning

Bygg en effektiv chattagent med hjälp av flertalet, flexibla träningsmetoder.

Datakällor för träning

Webbplatscrawling, Google Sheets & Dokument, PDF-filer, Word & Excel, YouTube-videor, manuella inmatningar.

Realtidsträning

Agenten håller koll på er hemsida eller era dokument och håller sig i realtid uppdaterad om exempelvis priser, villkor, produktnyheter, etc..

Finjusteringar

Ni kan följa chattbotens konversationer och finjustera svaren för att bättre matcha interna strategier. Ni kan även instruera boten att ge era kunder specifika länkar de ska följa.

Fördefinierade frågor

Skapa specifika fråge- och svarsscenarier som AI-boten får med i konversationerna.

Branschinformation

Ni har möjlighet att visa agenten externa sidor med specifik information för din bransch. Agenten tar då med sig detta när den exempelvis ger råd till kunderna.

Leadsgenerering

Lär AI-boten vilka uppgifter ni önskar få från besökarna så att ni sedan själva kan följa upp samtalen personligen.

Integrationer

Vi erbjuder en rad integrationsmöjligheter. Det finns färdiga moduler i system och det går även att koppla till externa system.

Plattformsoberoende

Vår AI-chatt kan placeras på alla hemsidor oavsett platform. Ni lägger enkelt till den via script eller iframe.

LLM

Vi har stöd för olika LLM-leverantörer som exempelvis OpenAI (ChatGPT), OpenRouter och Groq.

Nyhetsbrev

Samla in e-postadresser direkt till er nyhetsbrevsleverantör. Vi har koppling till de flesta som exempelvis Mailchimp, GetResponse, Brevo och många fler.

Sociala medier

Integrera AI med företagets Facebook Messenger eller WhatsApp och erbjud tillgänglighet dygnet runt.

API och Webhooks

Använd vårt API för att hämta hem aktuell data eller status från era övriga system. Skapa webhooks för olika scenarier som exempelvis när besökaren har lämnat info.

Smidig Human Takeover

Om kunden önskar prata mer er personligen kan ni enkelt föra över ärendet till en medarbetare. Ni kan då koppla till livechatt, e-post eller externa formulär.

Övrig funktionalitet

Förstärk servicegraden ytterligare genom att lägga till anpassade element.

Formulär

Skapa flertalet formulär och instruera AI-boten när dessa skall användas. Det kan exempelvis gälla returer och prenumerationer.

Funnel

Kundchatten kan hjälpa till att strategisk leda besökare in er befintliga säljtratt.

Kalendrar

Låt kunderna använda era befintliga bokningskalendrar i en och samma chattruta.

Inlägg / Artiklar

När ni har vissa inlägg eller artiklar som är relevanta för kunderna kan ni skapa klickbara "Inläggskort" med bild och kort beskrivning.

GDPR

AI-agenten kan be besökaren att först läsa igenom och godkänna er integritetspolicy för att gå vidare.

Anpassad CSS och JS

Lägg till anpassade koder för att finjustera kundchatten.